Uprzejmie informujemy o przerwie urlopowej, która w tym roku zaplanowana jest od 19.07.2021 do 04.08.2021 roku.

Serwis

Zależy nam na szybki wyjaśnieniu sytuacji. W tym celu prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.  
 

1. Jeżeli w trakcie użytkowania stwierdzono wadę  

  • Prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@janameble.pl .  
  • Prosimy załączyć zdjęcia obrazujące wadę, kopie dowodu zakupu, krótki opis wady .  
Postaramy się odpowiedzieć w najszybszym terminie , nie dłuższym niż 14 dni .  
 

2. Jeżeli przy dostawie stwierdzono uszkodzenie, lub po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony

  • W takich okolicznościach przyjęcie paczki powinno być odmówione, lub powinien być warunkowo spisany protokół szkody na okoliczność przy dostawie.
  • Proszę wypełnij protokół szkody dostępny u kuriera i zrób zdjęcia . Zgłoszenie musi być podpisane przez Kuriera.  
  • Jeżeli kurier odjechał skontaktuj się z infolinią  Firmy kurierskiej, Pon-Pt 8:00-17:00. Kurier wróci.  
  • Zgłoszenie musi nastąpić niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia , nie później niż do 48h od daty odebrania paczki.
  • Podpisany protokół można wysłać drogą mailową na adres reklamacje@janameble.pl .
  • Załącz podpisany przez Kuriera protokół szkody i zdjęcia (produktu i opakowania)

Postaramy się odpowiedzieć w najszybszym terminie , nie dłuższym niż 14 dni .