Zależy nam na szybkim wyjaśnieniu sytuacji.W tym celu prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.
- Prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@janameble.pl .
- Prosimy załączyć zdjęcia obrazujące wadę, kopie dowodu zakupu, krótki opis wady .
Postaramy się odpowiedzieć w najszybszym terminie , nie dłuższym niż 14 dni .
- W takich okolicznościach przyjęcie paczki powinno być odmówione, lub powinien być warunkowo spisany protokół szkody na okoliczność przy dostawie.
- Proszę wypełnij protokół szkody dostępny u kuriera i zrób zdjęcia . Zgłoszenie musi być podpisane przez Kuriera.
- Jeżeli kurier odjechał skontaktuj się z infolinią Firmy kurierskiej, Pon-Pt 8:00-17:00. Kurier wróci.
- Zgłoszenie musi nastąpić niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia , nie później niż do 48h od daty odebrania paczki.
- Podpisany protokół można wysłać drogą mailową na adres reklamacje@janameble.pl .
- Załącz podpisany przez Kuriera protokół szkody i zdjęcia (produktu i opakowania)
Postaramy się odpowiedzieć w najszybszym terminie , nie dłuższym niż 14 dni .
